مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-03سياسي

دادستان جدید شهرستان نمین معرفی شد


در مراسم تکریم و معارفه دادستان های سابق و جدید شهرستان نمین با حضور رییس کل دادگستری استان اردبیل و مسؤولان قضایی استان، جواد پروانه به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز در مراسم  تکریم و معارفه دادستان های سابق و جدید شهرستان نمین که با حضور رییس کل دادگستری استان، معاون منابع انسانی دادگستری استان، دادستان مرکز استان اردبیل و اعضای شورای تأمین شهرستان نمین برگزار شد، جواد پروانه به عنوان دادستان جدید شهرستان نمین معرفی گردید.

حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: کم رنگ شدن اخلاقیات و دور شدن از آموزه های دینی و تعالیم اسلامی موجب افزایش ناهنجاری ها و مشکلات بوده و باید از تمام ظرفیت نهادهای فرهنگی و رسانه ملی برای تقویت و ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی در جامعه تلاش نمود.

از هرگونه تخریب و تصرف منابع در نمین پیشگیری شود وی با اشاره به منابع غنی طبیعی منطقه نمین و گردشگری بودن آن بر لزوم استفاده بیش از پیش از ظرفیت تمامی نهادها و دستگاه ها در مقابله و پیشگیری از هرگونه تخریب، تصرف و تعرض تأکید نموده و افزود: دستگاه قضایی نیز در حمایت از اقدامات قانونی این دستگاه ها تمام توان خود را به کار گرفته و با متخلفان در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید شهرستان نمین معرفی شد

دادستان جدید شهرستان نمین معرفی شد