مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-03اقتصادي

واکسیناسیون بیش از 44 میلیون قطعه طیور صنعتی درچهارمحال و بختیاری


مدیر کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 44 میلیون و 700 هزار قطعه طیور صنعتی و 792 هزار قطعه طیور بومی در استان واکسیناسیون شدند.

- ، محمد اسدی صبح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به واکسیناسیون بیش از 44 میلیون و 700 قطعه طیور صنعتی در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از هشت میلیون قطعه جوجه ریزی در این استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 117 مورد گزارش بیماری در چهارمحال و بختیاری داده شده است، عنوان کرد: با همکاری سپاه پاسداران استان 792 هزار و 863 طیور بومی در مناطق محروم و صعب العبور واکسیناسیون شدند.

مدیر کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری به بررسی محموله های صادر شده از استان اشاره کرد و ادامه داد: 73 هزار و 142 کیلو گرم محصولات لبنی، 28 هزار و 150 کیلوگرم ماهی سرد شده و 30 هزار کیلوگرم ماهی منجمد از استان به خارج از کشور صادر شده است.

اسدی با بیان اینکه مبارزه با بیماری از اولویت های اداره کل دامپزشکی استان است، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال فعالیت هایی پیشگیری در خصوص بیماری های سل ، بروسلوز گاو و گوساله بروسلوز گوسفند و بز ، تب برفکی ، رآکتور مشمشه ، شارب و آبله انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار و 815 بازدید از مراکز پرورش دام سبک و سنگین، کشتارگاه ها و مراکز توزیع انجام گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 44 میلیون قطعه طیور صنعتی درچهارمحال و بختیاری

واکسیناسیون بیش از 44 میلیون قطعه طیور صنعتی درچهارمحال و بختیاری