مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-03بين الملل

حزب الله: در واردات سوخت از ایران رژیم صهیونیستی اقرار کرد نمی تواند کاری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله گفت، امروز چالش های زیادی از جمله چالش های منطقه ای پیش روی لبنان است، - رییس شورای اجرایی حزب الله گفت، در واردات سوخت از ایران تنها بحث سوخت مطرح نبود؛ رژیم صهیونیستی اقرار کرد که نمی تواند کاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله گفت، امروز چالش های زیادی از جمله چالش های منطقه ای پیش روی لبنان است، لبنان به بخشی اساسی از معادله منطقه ای تبدیل شده، بنابراین برای حمایت از لبنان باید قوی بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان ان ای ای ، وی ضمن تأکید بر اینکه در نبرد محاصره تحمیل شده بر لبنان باید پیروز بیرون بیاییم، افزود: موضوع ورود سوخت به لبنان فقط به خاطر سوخت نبود بلکه به دریا ها و اقیانوس ها مربوط می شد.

اسراییل گفت که نمی تواند اقدامی در قبال کشتی هایی که جمهوری اسلامی ایران برای حزب الله فرستاده بود انجام دهد دلیلش آن بود که نمی خواست حزب الله را وارد معادله جنگ دریا ها کند و این نشان دهنده نقطه ضعف اسراییل است که بر قدرت ما افزود.

صفی الدین ادامه داد: اسراییل می داند که موشک های ما به دروترین نقطه در اراضی اشغالی فلسطین می‎ رسد و بنابراین می توانیم مانع از ورود هر کشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: در واردات سوخت از ایران رژیم صهیونیستی اقرار کرد نمی تواند کاری کند

حزب الله: در واردات سوخت از ایران رژیم صهیونیستی اقرار کرد نمی تواند کاری کند