مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-03سياسي

پاسخ به 21 میلیون استعلام از طریق پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت


مدیرکل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی گفت: 21 میلیون و 375 هزار و 222 استعلام وضعیت اشخاص حقوقی در شش ماهه امسال از طریق وب سرویس های اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پاسخ داده شده است.

- مدیرکل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی گفت: 21 میلیون و 375 هزار و 222 استعلام وضعیت اشخاص حقوقی در شش ماهه امسال از طریق وب سرویس های اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پاسخ داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، مرتضی ادب مدیرکل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه نخست امسال 38 هزار و 330 شناسه ملی به اشخاص حقوقی کشور تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت علاوه بر وب سرویس های دستگاه های اجرایی، 4 میلیون و 538 هزار و 358 استعلام نیز مستقیماً با مراجعه مردم به سامانه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی به آدرس https://ilenc.

ssaa.

ir/ پاسخ داده شده است، افزود: تدوین دستورالعمل های مختلف چگونگی پالایش و پایش الکترونیکی و تخصیص شناسه به اشخاص حقوقی از جمله دستورالعمل چگونگی تخصیص شناسه ملی به اشخاص حقوقی نیروهای مسلح، تأسیس و استقرار اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی، ارائه بالغ بر 60 سرویس الکترونیک به دستگاه های اجرایی، آرشیو الکترونیک پرونده های سنواتی و جاری، برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به 21 میلیون استعلام از طریق پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت

پاسخ به 21 میلیون استعلام از طریق پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت