مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-03سياسي

تربیت قاری و حافظ قرآن عاشورایی نیاز امروز جامعه اسلامی است


فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در خاک سوریه گفت: تربیت قاری و حافظ قرآن عاشورایی، مجاهد و ولایتمدار، نیاز امروز جامعه اسلامی است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در خاک سوریه گفت: تربیت قاری و حافظ قرآن عاشورایی، مجاهد و ولایتمدار، نیاز امروز جامعه اسلامی است.

سردار رحیم نوعی اقدم یکشنبه 11 مهرماه در گردهمایی فعالان قرآنی شهرستان ساوه که در سپاه ناحیه ساوه برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) قرآن و اهل بیت علیه السلام را در میان امت خود به امانت گذاشته , تاکید کردند تا مادامی که به این دو ودیعه تمسک بجویید گمراه نخواهید شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز حافظ قرآن و قرآن خوان تربیت کردن در دنیا زیاد انجام می شود، افزود: ما به عنوان پیروان مکتب اسلام و اهل بیت(ع) باید تکلیف خود را با قرآن مشخص کنیم چرا که در سراسر دنیا قرآن خوانده می شود و ما هم مانند دیگران قرآن تلاوت می کنیم، اما نباید به صرف خواندن قرآن اکتفا کنیم بلکه باید مفاهیم عالی قرآن را ترویج کرده و فقط قاری و حافظ قرآن نباشیم.

او با تاکید بر اینکه جریان داعش هم قرآن می خواند و با وجود خواندن قرآن دست به فجایع گوناگون می زند، افزود: داعش مزدور سوره بقره می خواند و با صدای الله اکبر به نیابت از آمریکا و اسراییل مرتکب فجایع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت قاری و حافظ قرآن عاشورایی نیاز امروز جامعه اسلامی است

تربیت قاری و حافظ قرآن عاشورایی نیاز امروز جامعه اسلامی است