مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-03سياسي

روستای خراوی در محدوده اختلاف مرزی هرمزگان و کرمان قرار دارد


معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان گفت: روستای خراوی در محدوده اختلاف مرزی هرمزگان و کرمان قرار دارد.

- ، علی رئوفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در خصوص کلیپ پخش شده در فضای مجازی تحت عنوان مشکلات روستای خراوی، روستای مذکور در محدوده مورد اختلاف بین استان هرمزگان و استان کرمان واقع گردیده است.

وی افزود: از لحاظ مرزهای تقسیماتی روستای خراوی در محدوده استان کرمان قرار دارد و مصوبه وزرات کشور آن نیز به نام آن استان می باشد ولی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و پوشش کوه های مرتفع هیچ امکان ارتباطی روستاهای فوق با استان کرمان وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: به علت عدم وجود راه دسترسی و تمایل مردم منطقه و سوابق قبلی تمامی خدمات از قدیم الایام به روستاهای مذکور توسط ادارات و دستگاه های خدمات رسانی استان (شهرستان رودان) انجام گرفته است.

وی در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای حل مشکل اختلاف مرزی روستای مرزی، تصریح کرد: طی مکاتبات متعدد با وزارت کشور و برگزاری جلسات با استان کرمان تلاش برای اصلاح مرز انجام پذیرفته است که متاسفانه به دلیل وجود اختلافات دیرینه مرز تقسیماتی با استان کرمان و اینکه تدقیق و اصلاح مرز دارای روال طولانی و پیچیده ای بوده نیازمند مصوبه هیات دولت و وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای خراوی در محدوده اختلاف مرزی هرمزگان و کرمان قرار دارد

روستای خراوی در محدوده اختلاف مرزی هرمزگان و کرمان قرار دارد