مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-03پزشكي

مشارکت دانشجویان در روند واکسیناسیون پایتخت رو به افزایش است


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به نقش پررنگ و موثر دانشجویان در روند واکسیناسیون، گفت: خوشبختانه در استان تهران تا کنون نزدیک به 25 درصد واکسیناسیون توسط دانشجویان داوطلب انجام شده و این مشارکت رو به افزایش است.

- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به نقش پررنگ و موثر دانشجویان در روند واکسیناسیون، گفت: خوشبختانه در استان تهران تا کنون نزدیک به 25 درصد واکسیناسیون توسط دانشجویان داوطلب انجام شده و این مشارکت رو به افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی روز گذشته (شنبه) در بازدید از مرکز واکسیناسیون باغ موزه دفاع مقدس، که با حضور دکتر عباس شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت انجام شد، با اشاره به اینکه در چند هفته اخیر ظرفیت این مرکز تجمیعی واکسیناسیون به دو برابر افزایش یافته است، این مرکز را یکی از مراکز فعال و متراکم دانست.

وی با بیان اینکه دانشجویان در این مرکز نقش پررنگی ایفا می کنند، تاکید کرد: تمام بدنه مدیریتی و اجرایی این مرکز را دانشجویان داوطلب تشکیل می دهند که عمده آنان از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند.

زالی همچنین یادآور شد: دانشجویان نه تنها در این مرکز، بلکه در بسیاری از مراکز واکسیناسیون پایتخت حضوری موثر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانشجویان در روند واکسیناسیون پایتخت رو به افزایش است

مشارکت دانشجویان در روند واکسیناسیون پایتخت رو به افزایش است