مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-03فرهنگي

مقام آوری در جشنواره های بی هویت، باارزش نیست


مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: افراد با شرکت در جشنواره ها می توانند دیدگاه های مختلف را ببینند و با آن ها آشنا شوند.

- ایسنا/زنجان مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: افراد با شرکت در جشنواره ها می توانند دیدگاه های مختلف را ببینند و با آن ها آشنا شوند.

لیلا بیگلی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حضور فیلم سازان در جشنواره ها، با بیان اینکه کار پسندیده ای نیست اگر یک فیلم ساز، فیلمی را صرفاً برای شرکت در یک جشنواره بسازد، اظهار کرد: جشنواره ها محفل خوبی هستند که فیلم سازان می توانند خود را در آن محک بزنند.

همچنین فیلم سازان با شرکت در جشنواره ها می توانند هنر، دیدگاه و دانسته های خود را در معرض دید قرار دهند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به جشنواره ها باید درست باشد و از اینکه صرفاً یک اثر هنری را برای شرکت در جشنواره تولید کنیم، باید بپرهیزیم، افزود: افراد با شرکت در جشنواره ها می توانند دیدگاه های مختلف را ببینند و با آن ها آشنا شوند، البته در برخی موارد جشنواره باعث دیده شدن و کشف استعدادهای جوان نیز می شوند.

این مسئول با بیان اینکه نگاه درست به جشنواره ها به فیلم سازان کمک می کند ولی جشنواره های بی هویت و موضوعی به آن ها ضربه می زند، تصریح کرد: متاسفانه در ایران با تعدد جشنواره های بی هویت مواجه هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آوری در جشنواره های بی هویت، باارزش نیست

مقام آوری در جشنواره های بی هویت، باارزش نیست