مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-03اقتصادي

واکسیناسیون 70 درصد کارکنان هتل ها در ایران


در بیشتر استان های ایران، یعنی در بیش از 90 درصد استان ها، کارکنان هتل ها واکسینه شده اند، اما در مجموع بیش از 70 درصد از این کارکنان در سراسر کشور واکسن کرونا تزریق کرده اند و کارت واکسن دارند.

- در آستانه تعطیلات نیمه مهرماه و از سرگیری صدور ویزای گردشگری از آبان ماه، رییس جامعه هتلداران ایران از واکسیناسیون حدود 70 درصد کارکنان هتل های ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار جامعه هتلداران حاکی از این است که از اسفند 98 تا پایان مرداد 1400 بالغ بر 20 هزار و 200 میلیارد تومان زیان مالی دیده اند و حدود دو سوم از کارکنان هتل ها شغل شان را از دست داده اند.

هتلداران در دوران کرونا مدعی بوده اند که محیط ایمن و بهداشتی برای اقامت فراهم کرده اند، اما در این دوران چندان با استقبال مردم مواجه نشده اند.

از طرفی، پیوسته نقدهایی به نرخ اقامت در هتل ها حتی آن هایی که کم ستاره هستند، وارد است.

بنا بر داده های سازمان آمار، ایرانی ها هنگام سفر، بیشترین اقامت را در خانه دوستان و اقوام دارند و فقط حدود سه درصد از سهم اقامت به هتل ها اختصاص دارد.

اکنون در شرایطی که وزارت بهداشت محدودیت سفر را برای افرادی که دو دز واکسن را تزریق کرده اند برداشته است و پیش بینی می شود در تعطیلات پیش رو موج بزرگی از سفرهای داخلی راه بیافتد و از سوی دیگر، دولت با ازسرگیری صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 70 درصد کارکنان هتل ها در ایران

واکسیناسیون 70 درصد کارکنان هتل ها در ایران