مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-03پزشكي

به تنوع واکسن متناسب با سلیقه افراد نیاز داریم


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: تنوع واکسن در دنیا وجود دارد و افراد می توانند از واکسن های مختلف بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر یک سال آینده مهار و به حالت اندمی تبدیل می شود، اظهار کرد: اینکه این بیماری مهار می شود فلسفه کار و دانش بشری است که خداوند در اختیار بشر گذاشته است و روز به روز اطلاعات کامل تر می شود، داروهای جدید و مکانیزم های مهار جدید از طریق واکسن و دارو تنظیم می شود، مردم نیز آگاه تر می شوند و احتیاط بیشتری می کنند.

چوبینه گفت: اینکه به سمتی می رویم که بیماری مهار شود، این اتفاق در نهایت خواهد افتاد، اما راهکار آن برای این موضوع چیست؟ ابتدای شیوع ویروس کرونا خیلی از مردم می گفتند با گرم شدن هوا در تابستان این ویروس کمتر می شود، اما این اتفاق رخ نداد.

مهار کامل ویروس کرونا نیز با توجه به اطلاعاتی که ما اکنون داریم یک پیش بینی است، اما لازمه اطلاعاتی که داریم این است، جامعه واکسینه شود و رعایت دستورالعمل ها در اولویت باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در مورد پرسنل شهرداری که واکسن نمی زنند، سیاست های اجباری در نظر گرفته خواهد شد یا نه؟ گفت: اینها سیاست های کلی است و تقاضا می کنم سیاست های اجتماعی را برای اینکه همه واکسینه شوند داشته باشیم، یعنی برخی خدمات حتماً با داشتن کارت واکسن ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تنوع واکسن متناسب با سلیقه افراد نیاز داریم

به تنوع واکسن متناسب با سلیقه افراد نیاز داریم