مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-03حوادث

دستگیری سارقان زورگیر کیانمهر در کمتر از دو ساعت


دو سارق زورگیر که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از یک شهروند در منطقه کیانمهر کرده بودند در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: دو سارق زورگیر که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از یک شهروند در منطقه کیانمهر کرده بودند در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

علی قاسم پور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت با شیوه زورگیری در منطقه کیانمهر، بلافاصله ماموران کلانتری 43 به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد یکی از شهروندان در حال تردد از یک خیابان خلوت منطقه کیانمهر بوده که دو جوان 17 الی 18 ساله با تهدید سلاح سرد و مجروح کردن وی، اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات او کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: بلافاصله تحقیقات اولیه از مالباخته صورت گرفته و مشخصات متهمان به تمامی واحدهای پلیس شهرستان اعلام شد که با گشت زنی هدفمند در مناطقه مختلف کیانمهر، واحد گشت کلانتری 43 موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شد.

سرهنگ قاسمپور با اشاره به اعتراف متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت با شیوه زورگیری از مالباخته، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان زورگیر کیانمهر در کمتر از دو ساعت

دستگیری سارقان زورگیر کیانمهر در کمتر از دو ساعت