مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-03سياسي

پیام تسلیت جمعی از پژوهشگران حوزوی درپی درگذشت همسر امام موسی صدر


40 نفر از اساتید، فضلا، پژوهشگران و علاقمندان امام موسی صدر در حوزه علمیه قم به مناسبت درگذشت همسر امام موسی صدر پیام تسلیت صادر کردند.

- ، 40 تن از اساتید، فضلا، پژوهشگران و علاقمندان امام موسی صدر در حوزه علمیه قم به مناسبت درگذشت همسر امام موسی صدر پیام تسلیت صادر کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت سرکار خانم پروین خلیلی، همسر و همراه گرامی امام موسی صدر، علاقمندان به این شخصیت بزرگ جهان اسلام و تشیع را بسیار اندوهناک ساخت و به ماتم نشاند.

این بانوی مکرمه، نوه مرحوم آیت الله حاج میرزا حسین خلیلی تهرانی (رضوان الله تعالی علیه) از مراجع بزرگ شیعه و از فقهای مبارز دوره مشروطیت به شمار می آید.

سال ها زندگی پر فراز و نشیب، توأم با متانت، صبوری و عشق در معیت امام موسی صدر و بعد تحمل بیش از چهل سال، دوری، مشقت و انتظارِ همراه با بزرگ منشی ِ حاصل از ربوده شدن همسرش، از وی انسانی ممتاز و در خور الگوگیری برای دیگران پرورش داد.

این مصیبت جان سوز را به خاندان بزرگ و ریشه دار صدر در حوزه های علمیه عراق، ایران، لبنان و به فرزندان فکور، دامادان فرهیخته، خواهران گرامی امام صدر و بویژه به سرکار خانم رباب صدر که هم اینک سنگ صبوری برای این خاندان و همه صدر دوستان است و همه بازماندگان داغ دیده تسلیت عرض م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت جمعی از پژوهشگران حوزوی درپی درگذشت همسر امام موسی صدر

پیام تسلیت جمعی از پژوهشگران حوزوی درپی درگذشت همسر امام موسی صدر