مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-03دانش

ثبت یک اختراع بین المللی به همت دانشگاه تفرش


مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تفرش از ثبت یک اختراع بین المللی، کسب مقام پژوهشگر برتر استان در سال 99 و چاپ بیش از 55 مقاله علمی ISI توسط 9 عضو هیأت علمی این گروه از ژانویه 2020 تا سپتامبر 2021 خبر داد.

-  ابوالفضل حسنی بافرانیدر گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: یک اختراع بین المللی توسط عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تفرش به ثبت بین المللی در اداره ثبت اختراعات آمریکا رسیده است و مهدی پور عضو دیگر هیأت علمی این گروه نیز به مقام پژوهشگر برتر استان مرکزی در سال 99 دست یافته است.

وی تصریح کرد: بیش از 60 درصد مقالات چاپ شده توسط اعضاء هیأت علمی این گروه با ضریب کیفی Q1 یا Q2 بوده و در مجلات برجسته بین المللی با  ضریب تاثیر بالا به چاپ رسیده که نشان دهنده کیفیت بالای فعالیت های پژوهشی این گروه در کنار تعداد بالای آن است.

مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تفرش با اشاره به اینکه این پژوهش ها برگ زرینی در افتخارات دانشگاه تفرش است، افزود: همچنین اعضاء هیات علمی این گروه در این مدت بیش از 2 میلیارد و 870 میلیون ریال قرارداد صنعتی با صنایع مختلف منعقد کرده اند.

 بافرانی گفت: برخی از قراردادهای مذکور در قالب پایان نامه های دانشجویی تحصیلات تکمیلی در راستای ارتباط با صنعت و رفع نیازهای صنایع مختلف کشور و استان مرکزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک اختراع بین المللی به همت دانشگاه تفرش

ثبت یک اختراع بین المللی به همت دانشگاه تفرش