مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-03سياسي

از افتتاح دو ایستگاه جدید مترو تا نظر چمران درباره ادغام معاونت های شهرداری


رییس شورای شهر تهران از افتتاح دو ایستگاه جدید در خط 6 و 7 و تعدادی اتوبوس نو طی روزهای آتی خبر داد و گفت: ادغام معاونت های شهرداری کار مطالعاتی مفصل می طلبد و اکنون تصمیمی در این زمینه نداریم.

- مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام افتتاح ایستگاه های جدید مترو اظهار داشت: به احتمال زیاد فردا دوشنبه افتتاح ایستگاه جدید  مترو در خط 6 و طی 20 روز آینده افتتاح ایستگاه جدید در خط 7 خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ایستگاه شهید رضایی در خط 6 و ایستگاه توحید در خط 7 بزودی افتتاح می شود، افزود: ان شاءالله تعدادی اتوبوس نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در حال آماده شدن است که به زودی وارد خطوط اتوبوسرانی می شود و ان شاءالله بهره برداری از ایستگاه های جدید و اتوبوس های نو تداوم خواهد داشت.

رییس شورای شهر تهران درباره موضوع ادغام برخی از معاونت ها که در دوره مدیریت شهری قبلی مطرح بود، گفت: ادغام معاونت ها به سرعت نیست و این قضیه کار مطالعاتی مفصل می طلبد.

چمران گفت: قبلا دو معاونت برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی با یکدیگر ادغام شده و اکنون تصمیمی برای ادغام معاونت ها نداریم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح دو ایستگاه جدید مترو تا نظر چمران درباره ادغام معاونت های شهرداری

از افتتاح دو ایستگاه جدید مترو تا نظر چمران درباره ادغام معاونت های شهرداری