مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-03اقتصادي

سالمندان؛ 10.3 درصد از جمعیت تهران/ برگزاری لیگ حافظه سالمندی


رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران با توجه به هفته ملی سالمند درباره وضعیت سالمندان شهر تهران گفت: 10.

3 درصد از جمعیت تهران را سالمندان تشکیل می دهند، - رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران با توجه به هفته ملی سالمند درباره وضعیت سالمندان شهر تهران گفت: 10.

3 درصد از جمعیت تهران را سالمندان تشکیل می دهند، این بدین معناست که حدود یک میلیون 100 هزار نفر، بالای 60 سال (سالمند) در تهران زندگی میکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به هفته ملی سالمند (9 تا 12 مهر ماه) زینب نصیری رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران درباره شعار امسال هفته سالمند گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا دو سالی است که زندگی مردم و به خصوص سالمندان را مختل کرده و آنها محدودیت ارتباطی بیشتری نسبت به سایر سنن دارند، شعار امسال هفته ملی سالمند، بهرمندی عادلانه همه سنین از فناوری های دیجیتال است.

وی افزود: طبق روال سال های گذشته و با تاکید بر شعار امسال هفته ملی سالمند، اداره کل سلامت شهرداری تهران برنامه های متعددی برای سالمندان دارد.

رییس اداره کل سلامت شهرداری تهران افزود: ما با استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق 22 گانه و با همکاری همه 353 خانه سلامت موجود در شهر تهران، طرح سلامت یار را جهت تاکید واکسیناسیون سالمندان انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان؛ 10.3 درصد از جمعیت تهران/ برگزاری لیگ حافظه سالمندی

سالمندان؛ 10.3 درصد از جمعیت تهران/ برگزاری لیگ حافظه سالمندی