مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-03اجتماعي

تلاش 25 گشت راهداری ایلام برای سفر ایمن زائران اربعین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: تعداد 25 گشت راهداری ثابت و سیار به صورت شبانه روزی در محورهای منتهی به مرز مهران برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند و تا بازگشت کامل زوار خدمت رسانی خود را ادامه خواهند داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: تعداد 25 گشت راهداری ثابت و سیار به صورت شبانه روزی در محورهای منتهی به مرز مهران برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند و تا بازگشت کامل زوار خدمت رسانی خود را ادامه خواهند داد.

نورالله دلخواه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 51 هزار زائر اربعین از 28 شهریور تا 10 مهر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند و تعداد 2500 سرویس اتوبوس کار جابجایی مسافرین را از مرز شهید سلیمانی به سمت شهرهای خود انجام داده اند.

دلخواه از استقرار 20 ایستگاه راهداری در طول مدت زمان طرح اربعین در راههای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ارتقاء ایمنی عبور و مرور و مدیریت آن در این بازه زمانی بدرستی انجام شده و نیروهای راهداری با تمام توان در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

مدیر کل راهداری تصریح کرد: تعداد 25 گشت راهداری ثابت و سیار به صورت شبانه روزی در محورهای منتهی به مرز مهران برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند و تا بازگشت کامل زوار خدمت رسانی خود را ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 25 گشت راهداری ایلام برای سفر ایمن زائران اربعین

تلاش 25 گشت راهداری ایلام برای سفر ایمن زائران اربعین