مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-03پزشكي

واکسیناسیون دانش آموزان در مدت یک هفته


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: عملیات واکسیناسیون به ویژه در گروه سنی دانش آموزان سرعت گرفته و تلاش می کنیم تا در هفته جاری واکسیناسیون دانش آموزان به اتمام برسد.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: عملیات واکسیناسیون به ویژه در گروه سنی دانش آموزان سرعت گرفته و تلاش می کنیم تا در هفته جاری واکسیناسیون دانش آموزان به اتمام برسد.

شهرام حبیب زاده روز شنبه 11 مهرماه در جلسه ستاد کرونای شهر اردبیل اظهار کرد: با فروکش کردن موج پنجم کرونا شرایط مناسب تری را نسبت به گذشته در آمار بیماران بستری و سرپایی شاهد هستیم و در کنار آن فرآیند واکسیناسیون نیز به سرعت و با مطلوبیت در استان به پیش می رود.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 900 هزار دز واکسن در استان به گروه های سنی مختلف تزریق شده و کار واکسیناسیون دانش آموزان در گروه سنی 12 تا 17 ساله نیز به سرعت در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا هفته جاری تمامی دانش آموزان گروه سنی 12 تا 17 ساله را تحت پوشش واکسن ببریم که در این فرآیند امیدواریم نیمه آبان ماه مدارس به شکل حضوری بازگشایی شده و دانش آموزان برای حضور در سر کلاس مشکلی نداشته باشند.

حبیب زاده تاکید کرد: هنوز برای واکسیناسیون گروه سنی پایین تر از 12 سال در کشور تصمیم گیری نشده ولی بررسی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان در مدت یک هفته

واکسیناسیون دانش آموزان در مدت یک هفته