مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-03اجتماعي

9 مرکز نگهداری سالمند در استان سمنان وجود دارد


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه 9 مرکز نگهداری سالمند در استان وجود دارد، گفت: پنج مرکز از این تعداد به صورت روزانه و مابقی شبانه روزی فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایزدپور شامگاه شنبه در حاشیه بازدید استاندار سمنان از یک مرکز نگهداری سالمندان در سمنان با بیان اینکه اولویت ما راه اندازی مراکز شبانه روزی سالمندان در سطح استان برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر است، ابراز کرد: نگهداری از سالمندان به مثابه یک رسالت در سطح استان با همراهی متخصصان و کارشناسان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج مرکز نگهداری سالمندان روزانه و چهار مرکز شبانه روزی در سطح استان فعالیت دارند، ابراز کرد: مجموعاً 9 مرکز نگهداری سالمند در سطح استان فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و 400 سالمند در استان از ما خدمات دریافت می کنند، ابراز کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 سالمند مستمری بگیر در سطح استان خدمات رسانی می شوند.

ایزدپور با بیان اینکه تلاش داشتیم تا عزیزان سالمند بیشتری را در مراکز شبانه روزی از بیماری کرونا حفظ کنیم، افزود: بالغ بر 10 درصد جمعیت استان بالای 60 سال سن دارند و رتبه کشوری نهم را دارا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مرکز نگهداری سالمند در استان سمنان وجود دارد

9 مرکز نگهداری سالمند در استان سمنان وجود دارد