مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-03سياسي

کیفیت آب آبادان و خرمشهر بهتر می شود / آبرسانی به 8 هزار روستا


با افزایش ورودی آب طرح غدیر، آبرسانی به خرمشهر و آبادان به طور کامل انجام می شود و کیفیت آب این دو شهر بهتر می شود.

- ، علی اکبر محرابیان شنبه شب در نشستی به منظور بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان در استانداری اظهار کرد: همه علاقمند هستیم که ایران همواره در مسیر رشد، توسعه و تعالی قرار بگیرد؛ از کاستی ها همگی ناراحت هستیم و دغدغه مدیران هم خواسته های مردم است که دلسوزانه منتقل می شوند.

وی افزود: در یک خشکسالی بسیار سختی در کشور به سر می بریم و بر اساس آمار و گزارش ها این خشکسالی در 50 سال گذشته بی سابقه است؛ شرایط خشکسالی با ترسالی و سال های نرمال از نظر آب شرب، کشاورزی، انواع مصرف و مدیریت منابع آب خیلی متفاوت است.

محرابیان بیان کرد: در استان زرخیزی مثل خوزستان مسئولان، مردم، کشاورزان و صنعتگران باید با توجه به شرایط موجود به شکلی برنامه ریزی کنند که این سال سخت را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

وزیر نیرو گفت: مهمترین حوضه ای که انتظار بهترین برنامه ریزی در آن را داریم، استان خوزستان و به ویژه حوضه های کرخه، کارون، زهره، جراحی و دز است؛ در شرایط فعلی تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا برای آب شرب مردم هیچ مشکلی از نظر کمیت و کیفیت (با استفاده از امکانات درون و برون استانی) پیش نیاید البته تحقق برنامه ریزی های مذکور نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آب آبادان و خرمشهر بهتر می شود / آبرسانی به 8 هزار روستا

کیفیت آب آبادان و خرمشهر بهتر می شود / آبرسانی به 8 هزار روستا