مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-03اقتصادي

قاچاقچیان دارو زیر ذره بین دستگاه قضا/ خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع!


درصورت کشف داروی تقلبی، تاریخ مصرف گذشته و یا عرضه و توزیع دارو خارج از شبکه رسمی توزیع ضمن ضبط اقلام مکشوفه و تشکیل پرونده قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی در نشست ستاد مقابله با قاچاق دارو که با حضور دستگاه های ذی ربط در دادسرای استان برگزار شد، بااشاره به ابلاغیه جدید دادستان کل کشور مبنی بر برخورد جدی تر با قاچاق دارو، اظهار داشت: در این راستا، پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان و مأمورین گمرک در قالب کمیته مشترک در مبادی رسمی ضمن رصد دقیق واردات و صادرات با قاچاق دارو مقابله داشته باشند.

وی افزود: این کمیته در صورت کشف داروی قاچاق ضمن تشکیل پرونده قضایی نسبت به معرفی عامل یا عاملین قاچاق به مرجع ذی صلاح قانونی اقدام کند.

دادستان کرمانشاه با تاکید بر لزوم بازرسی دقیق تر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان از تمام داروخانه های سطح شهر، گفت: درصورت کشف داروی تقلبی، تاریخ مصرف گذشته و یا عرضه و توزیع دارو خارج از شبکه رسمی توزیع ضمن ضبط اقلام مکشوفه و تشکیل پرونده قضایی، عاملین را هم به مراجع ذی صلاح قانونی معرفی کنند.

وی باارائه طرح تشکیل کمیته ای مشترک با حضور بازرسان معاونت غذا و دارو و مأمورین پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان عنوان کرد: مواجهه شدن با موارد خارج از ضوابط قانون از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان دارو زیر ذره بین دستگاه قضا/ خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع!

قاچاقچیان دارو زیر ذره بین دستگاه قضا/ خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع!