مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-03اقتصادي

علت توقف اقدامات برای واردات فایزر


وی با بیان اینکه طرح های هفت شرکت هم در مرحله پیش بالینی است، بیان کرد: واکسن MRNA شرکت رناپ نیز پرونده اش را تحویل داده است اما ایراداتی از آن گرفتند که در حال رفع آنها است تا مجوزهای لازم را اخذ کند.

- عضو کمیته ملی واکسن کرونا ضمن تشریح آخرین اخبار از تولید واکسن های ایرانی کرونا، توضیحاتی درباره چرایی عدم واردات واکسن فایزر (که قرار بود برای خرید آن از منابعی از غیر از آمریکا و انگلستان اقدام شود)، ارائه کرد.

دکتر مصطفی قانعی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین اخبار از واکسن های ایرانی کرونا، اظهار کرد: نسبت به وضعیت قبلی که داشتیم واکسن های کووایران برکت و پاستوکووک در فاز سوم قرار دارند و واکسن های اسپایکوژن، کووپارس و فخرا نیز در مراحل پایانی فاز سوم قرار دارند.

واکسن نورا در شرف ورود به فاز سوم و واکسن اسوه نیز درحال ورود به فاز اول مطالعات بالینی است.

آخرین وضعیت واکسن MRNA ایرانی وی با بیان اینکه طرح های هفت شرکت هم در مرحله پیش بالینی است، بیان کرد: واکسن MRNA شرکت رناپ نیز پرونده اش را تحویل داده است اما ایراداتی از آن گرفتند که در حال رفع آنها است تا مجوزهای لازم را اخذ کند.

وی درباره تولید انبوه دو واکسن کووایران برکت و پاستوکووک، تاکید کرد: هرکسی بتواند در کشور واکسن تولید کند رضایت بخش است اما جزییات تولید هر شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت توقف اقدامات برای واردات فایزر

علت توقف اقدامات برای واردات فایزر