مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-02اجتماعي

پلیس: ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد


مالکیت وسایل نقلیه موتوری در محاکم قضایی با استعلام از پلیس احراز می شود و پلیس هیچ استنادی به ثبت سند خودرو در دفاتر در هیچ کجای خدمات و استعلامات خود نمی کند.

- مالکیت وسایل نقلیه موتوری در محاکم قضایی با استعلام از پلیس احراز می شود و پلیس هیچ استنادی به ثبت سند خودرو در دفاتر در هیچ کجای خدمات و استعلامات خود نمی کند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اگر زمانی گفته می شد ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی اختیاری است، اکنون با ابلاغ احکام دیوان عدالت اداری و دادستانی کل کشور و اطلاع رسانی گسترده، ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا پیرامون ابلاغ دادستان کل کشور مبنی بر عدم نیاز به حضور در دفاتر اسناد رسمی برای ثبت سند خودرو، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی حدود دو سال است در راستای احقاق حقوق مردم، موضوع عدم نیاز به ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی را پیگیری می کند.

این موضوع به صراحت در قانون اعلام شده و دیوان عدالت اداری نیز حکم داده است.

وی با اشاره به اینکه دادستان کل کشور هفته قبل اعلام کرد سند پلیس رسمی است و نیازی به ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی نیست، گفت: اگر تا پیش از این ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی اختیاری بود، اکنون اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد

پلیس: ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد