مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 19:002021-10-02پزشكي

نتیجه تست کرونا زائران اربعین اعلام شد/ چند تست مثبت بود و چند تست منفی؟


مسئول بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد که از 137 مسافر بازگشته از عراق به کرمان برای 127 نفر آنها تست سریع کرونا انجام گرفت که از این تعداد 27 نفرشان دارای تست مثبت کرونا بودند البته 10 نفر از مسافران نیز راضی به انجام تست نشدند.

- جی پلاس؛ رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به تردد 395 هزار و 283 زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی در دو مسیر رفت و برگشت، آمار انجام تست کرونا از زائران را تشریح کرد.

پیمان صابریان درباره ماجرای تست کرونای مثبت زائران بازگشت از عراق در کرمان اظهار کرد: بر اساس بررسی هایی که ما انجام دادیم یک پرواز رفت شامل 140 مسافر از کرمان به عراق و یک پرواز برگشت شامل 137 مسافر از عراق به کرمان انجام گرفته است.

وی افزود: دکتر شفیعی مسئول بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان به ما اعلام کرد که از 137 مسافر بازگشته از عراق به کرمان برای 127 نفر آنها تست سریع کرونا انجام گرفت که از این تعداد 27 نفرشان دارای تست مثبت کرونا بودند البته 10 نفر از مسافران نیز راضی به انجام تست نشدند.

رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به کل ترددهای انجام شده از مرزهای زمینی و هوایی کشور از 28 شهریور تا دهم مهر گفت: جمع ورودی و خروجی زائران از مرز زمینی مهران 74 هزار و 362 نفر بود که از 12 هزار و 494 نفر این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه تست کرونا زائران اربعین اعلام شد/ چند تست مثبت بود و چند تست منفی؟

نتیجه تست کرونا زائران اربعین اعلام شد/ چند تست مثبت بود و چند تست منفی؟