مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-02سياسي

هفتمین یادوراه شهدای فردوی زنجان برگزار شد


هفتمین یادوراه شهدای «بلند پرچین» روستایی در شهرستان ماهنشان که بیشترین را نسبت به جمعیت خود تقدیم نظام و انقلاب کرده است، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هفتمین یادواره شهدای روستای بلند پرچین با حضور آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد.

این مراسم به همت یادگاران جبهه و جنگ و همرزمان 8 سال جنگ تحمیلی شهدای گرانقدر و در فضای باز و با اعمال پروتکل های بهداشتی با حضور خانواده های معظم شهدا ومسؤولان استانی و امام جمعه شهرستان ماهنشان وامان جمعه دندی و فرماندار و بخشدار و مسؤولان مختلف شهرستانی برگزار شد.

مردم شهیدپرور و مقام روستای بلند پرچین در زمان جنگ با داشتن 50 خانوار 16 شهید و17 جانباز را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

همچنین اهلی غیور این روستا 90 رزمنده را در دوران مقدس برای دفاع از کیان نظام و انقلاب روانه جبهه های حق علیه باطل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، استان زنجان با تقدیم 3535 شهید در دوران دفاع مقدس یکی از استان های فعال در دفاع از کیان پاک ایران اسلامی است، مردم و رزمندگان این دیار در دوران دفاع مقدس با حضور در بیش از 50 عملیات آفندی و پدافندی به عنوان خط شکن در عملیات های آبی و خاکی مختلف نشان دادند که در راه دفاع از میهن نقش برجسته و مهمی داشته و دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین یادوراه شهدای فردوی زنجان برگزار شد

هفتمین یادوراه شهدای فردوی زنجان برگزار شد