مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-02سياسي

اجرای ویژه برنامه سوگواری پایان ماه صفر در صدا و سیمای مرکز فارس


صداوسیمای مرکز فارس به مناسبت ایام سوگواری پایان صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم (صل الله علیه و آله وسلم) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهما السلام) برنامه های مختلف و متنوعی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون سیمای صداوسیمای فارس با بیان اینکه سیمای فارس ویژه برنامه رحلت پیامبر(ص) را از ساعت 9 سه شنبه 13 مهر تا چهارشنبه 14 مهر با حضور آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس روی آنتن شبکه سراسری شما و شبکه فارس می برد افزود: این برنامه زنده از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی فارس با ویژه برنامه در سوگ آفتاب به مناسبت شهادت پیامبر اعظم سه شنبه 13 مهر ساعت 9 تا 11 از حرم مطهر شاهچراغ مهمان خانه های شنوندگان است گفت: این برنامه زنده از رادیو فارس و رادیوهای سراسری پخش می شود.

یاسر جمالی افزود: ویژه برنامه موج مهربانی هم تا پایان ماه صفر هر روز از ساعت 18:30 تا 19:30 زنده از رادیو فارس روی آنتن می رود.

وی گفت : در برنامه های روزانه رادیو فارس هم به مناسبت ایام شهادت پیامبر مهربانی ها، سبط اکبرش امام حسن مجتبی علیه السلام و سلاله پاکش امام رضا علیه السلام به این موضوعات پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه سوگواری پایان ماه صفر در صدا و سیمای مرکز فارس

اجرای ویژه برنامه سوگواری پایان ماه صفر در صدا و سیمای مرکز فارس