مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-02اقتصادي

جریمه 600 میلیون تومانی یک آژانس مسافرتی در قم


این آژانس مسافرتی در قالب گشت مشترک با هماهنگی دادستان قم پلمب و مدیر آن نیز پس از تنظیم گزارش با عنوان تخلف فروش بلیت بدون داشتن مجوز با قرار وثیقه آزاد شد.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی قم، گفت: یک آژانس مسافرتی به اتهام فروش بدون مجوز بلیت پرواز عتبات عالیات در شهر قم به پرداخت حدود 600 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهدی ریاضی در گفت وگویی، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی، یک آژانس مسافرتی در شهر قم که بدون گرفتن مجوز و نمایندگی از شرکت های هواپیمایی ایران و عراق اقدام به عرضه و فروش بلیط های هواپیما جهت اعزام زائر به عتبات عالیات نموده و بدین شکل باعث سرگردانی زوار در فرودگاه تهران شده بود، شناسایی شد.

وی افزود: این آژانس مسافرتی در قالب گشت مشترک با هماهنگی دادستان قم پلمب و مدیر آن نیز پس از تنظیم گزارش با عنوان تخلف فروش بلیت بدون داشتن مجوز با قرار وثیقه آزاد شد.

مدیرکل تعزیرات قم افزود: در همین رابطه مدیر آژانس ملزم شد با پیگیری و رعایت تشریفات قانونی به اعزام زوار با پروازهای جایگزین به عتبات عالیات اقدام، و در غیر اینصورت وجوه پرداختی بازگردانده شود، مضافا به تخلف مذکور رسیدگی و در این رابطه برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت قاچاقچیِ 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 600 میلیون تومانی یک آژانس مسافرتی در قم

جریمه 600 میلیون تومانی یک آژانس مسافرتی در قم