مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-02اجتماعي

ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد


اگر زمانی گفته می شد ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی اختیاری است، اکنون با ابلاغ احکام دیوان عدالت اداری و دادستانی کل کشور و اطلاع رسانی گسترده، - ایسنا/اصفهان رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اگر زمانی گفته می شد ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی اختیاری است، اکنون با ابلاغ احکام دیوان عدالت اداری و دادستانی کل کشور و اطلاع رسانی گسترده، ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا پیرامون ابلاغ دادستان کل کشور مبنی بر عدم نیاز به حضور در دفاتر اسناد رسمی برای ثبت سند خودرو، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی حدود دو سال است در راستای احقاق حقوق مردم، موضوع عدم نیاز به ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی را پیگیری می کند.

این موضوع به صراحت در قانون اعلام شده و دیوان عدالت اداری نیز حکم داده است.

وی با اشاره به اینکه دادستان کل کشور هفته قبل اعلام کرد سند پلیس رسمی است و نیازی به ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی نیست، گفت: اگر تا پیش از این ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی اختیاری بود، اکنون اصلا ضرورتی برای ثبت سند وجود ندارد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه کمیسیون حقوقی و اصل 90 مجلس نیز نظرشان بر این است که نیازی به ثبت سند خودرو در دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد

ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی هیچ ضرورتی ندارد