مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-02اقتصادي

انتقاد از رقم نجومی قبوض برق مشترکان خانگی


نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس به دغدغه جدید مردم در خصوص رقم بالای قبوض برق مشترکان خانگی اشاره کرد و گفت: رقم نجومی قبض برق با وجود قطعی روزانه 5 الی 7 ساعت برای مشترکین خانگی در روستاها و شهرهای کم جمعیت غیر قابل قبول بوده و وزارت نیرو باید در این خصوص توضیح دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، غلامعلی کوهساری در گفت و گو با خانه ملت به دغدغه جدید مردم در خصوص رقم بالای قبوض برق مشترکین خانگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ماه های اخیر گزارش هایی از ارقام نجومی و بسیار زیاد قبوض برق خانگی در بسیاری نقاط کشور از جمله استان گلستان و شهرهای آزادشهر و رامیان دریافت کردیم.

شماری از شهروندان حوزه انتخابیه بنده قبوضی را ارسال کردند که ارقام آن عجیب و غیر قابل باور بود، ارقامی همچون 4 میلیون و 500 هزار تومان، یک الی دو میلیون تومان، آن هم برای خانواده های کم جمعیت در روستاها و شهرهای کوچک با مصرف حداقلی و بدون بدهی به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عنوان می شود که این ارقام برای مشترکین پرمصرف لحاظ شده است در حالی که این چنین نبوده لذا حتما باید میزان مصرف دقیق آنها مشخص شود چرا که در تابستان با وجود گرمای بسیار زیاد در ساعات پیک مصرف، شاهد قطعی های 5 الی 7 ساعته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از رقم نجومی قبوض برق مشترکان خانگی

انتقاد از رقم نجومی قبوض برق مشترکان خانگی