مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-02حوادث

پایان سرقت های خشن از زنان در غرب تهران


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل سرقت خشن طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه دستگیری این افراد گفت: اواخر شهریورماه امسال بود که زنی با مراجعه به کلانتری شهرزیبا اعلام کرد که در حال تردد در خیابان بوده که ناگهان یک دستگاه سواری پژو 206 در کنارش توقف کرده و دو سرنشین آن پس از پیاده شدن از خودرو با تهدید گاز اشک آور اقدام به تهدید این زن کرده و با سرقت النگوی این زن، از محل متواری شده اند.

وی با بیان اینکه چندین شکایت مشابه در همین مناطق نیز به پلیس واصل شد، گفت: از زمان ثبت نخستین شکایت رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و آنان در نخستین گام از تحقیقات خود متوجه شدند که پلاک نصب شده روی خودروی سواری پژو 206 سرقتی است.

با کسب این اطلاعات و با توجه به ثبت گزارش های مشابه، گشت زنی های هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان در آن محدوده آغاز شد و سرانجام مأموران گشت کلانتری موفق شدند تا خودروی سارقان را مورد شناسایی قرار دهند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی خودروی سارقان، طرح مهار به اجرا درآمده و در حالی که راننده و سرنشین سواری پژو در محاصره ماموران قرار داشتند، سعی در فرار کرده و بدون توجه به فرمان ایست پلیس در حال رانندگی با سرعتی سرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سرقت های خشن از زنان در غرب تهران

پایان سرقت های خشن از زنان در غرب تهران