مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-02سياسي

کلنگ زنی موزه استکبارستیزی در صحرای طبس/رونمایی 100 کتاب جدید


علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب گفت: موزه استکبارستیزی در صحرای طبس طی دو سال در حاشیه جاده ی یزد به طبس ایجاد و طی دو سال آینده آماده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر نشست خبری افتتاح 800 نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با شعار به یاد من باش ، صبح امروز در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه و امیرشهریار امینیان مدیرعامل انجمن ناشران دفاع مقدس برگزار شد.

رونمایی 100 عنوان کتاب جدید موزه ملی دفاع مقدس علی اصغر جعفری در این نشست با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های حوزه نشر در ترویج آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: ناشران حاضر در نمایشگاه های کتاب دفاع مقدس عمدتاً فعالیت های تولیدی سه سال گذشته را عرضه می کنند.

تاکنون چهار هزار و 445 عنوان کتاب توسط 700 ناشر دفاع مقدس در سراسر کشور به چاپ رسیده است که از بین، 700 ناشر آثار 70 ناشر که طی سه سال گذشته فعال تر بودند که حدود 650 عنوان کتاب بوده برای عرضه در این نمایشگاه آماده شده است.

طی پنج سال گذشته کتاب های حوزه دفاع مقدس در مقایسه با کل کتاب های منتشر شده در کشور رشد داشته است.

در این مدت استقبال از آثار مربوط به دفاع مقدس بخصوص آن هایی که در قالب رمان بوده بسیار خوب بوده است؛ بنابراین برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس هم به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی موزه استکبارستیزی در صحرای طبس/رونمایی 100 کتاب جدید

کلنگ زنی موزه استکبارستیزی در صحرای طبس/رونمایی 100 کتاب جدید