مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-02اقتصادي

افزایش سرعت واکسیناسیون در قرچک


با راه اندازی دو پایگاه سیار و اضافه شدن سه درمانگاه به جمع مراکز واکسیناسیون، سرعت تزریق واکسن در این شهرستان بیشتر شد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: با راه اندازی دو پایگاه سیار و اضافه شدن سه درمانگاه به جمع مراکز واکسیناسیون، سرعت تزریق واکسن در این شهرستان بیشتر شد.

بهمن خطیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص واکسیناسیون در شهرستان قرچک بیان کرد: با تلاش دست اندرکاران امر برای افزایش ظرفیت تزریق واکسن کرونا و همکاری مردم در راستای اجرای طرح جهادی واکسیناسیون که قرار است طی 10 روز اجرا شود، پیش بینی می شود کل افراد واجد شرایط، حداقل دُز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت افراد در کارخانه ها و شهرک صنعتی قرچک، با همکاری سپاه پاسداران و شبکه بهداشت، دو پایگاه واکسیناسیون سیار در سطح شهرستان فعال شده و افراد را در برابر بیماری کرونا واکسینه می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: همچنین پایگاه های تجمیعی پویینک، ورزشگاه بانوان در خیابان مسجد جامع، شهدای مدافع حرم در شهرک طلاییه، بیمارستان شهید ستاری و کلیه پایگاه های برون سپار، مراکز خدمات جامع سلامت، کلینیک خصوصی باقرآباد، درمانگاه های فرهنگیان و دارالشفاء حضرت مهدی(عج) و آمبولانس سیار سپاه نیز نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت واکسیناسیون در قرچک

افزایش سرعت واکسیناسیون در قرچک