مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-02اقتصادي

سهل انگاری موجب ششم را به همراه دارد


خوشبختانه امروز استان در وضعیت مناسبی از نظر شیوع کرونا قرار دارد و از 400 بستری روزانه به 28 بستری رسیده ایم اما عادی انگاری موجب تجربه پیک ششم کرونا می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: خوشبختانه امروز استان در وضعیت مناسبی قرار دارد و از 400 بستری روزانه به 28 بستری رسیده ایم اما عادی انگاری موجب تجربه پیک ششم کرونا می شود.

هادی حق شناس امروز شنبه دهم مهرماه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 260 هزار دُز واکسن در استان تزریق شده که بیش از 800 هزار نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده آمد و قریب به 460 هزار نفر هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: در شهرستان ها و برخی روستاها اهالی محله هایی از تزریق واکسن امتناع کرده اند که نیاز است با استفاده از ظرفیت طرح شهید شوشتری و همچنین دهیاران گروه های سنی مشمول را نسبت به تزریق واکسن هدایت کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: مدارس روستایی و عشایری با کلاس های درس زیر 15 نفر و همچنین مدارس کودکان استثنایی در شهرها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

حق شناس خاطرنشان کرد: تلاش ما ارتقاء واکسیناسیون به بالای 70 درصد واجدین شرایط است و در این راه از همراهی کادر درمان و دستگاه های اجرایی تقدیر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری موجب ششم را به همراه دارد

سهل انگاری موجب ششم را به همراه دارد