مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-02سياسي

تغییر معنای اسارت برای بعثی های اسیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب نگاهبان ؛ 50 خاطره از نیرو های نگهدارنده اسیران عراقی در ایران با همکاری انتشارات سوره مهر و خبرگزاری تسنیم، - آیین رونمایی از کتاب نگاهبان ؛ 50 خاطره از نیرو های نگهدارنده اسیران عراقی در ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب نگاهبان ؛ 50 خاطره از نیرو های نگهدارنده اسیران عراقی در ایران با همکاری انتشارات سوره مهر و خبرگزاری تسنیم، با حضور مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات مقاومت و پایداری، سرهنگ اصغر عزیزی، امیر سرتیپ رحمت شاه پناه، امیر سرتیپ دوم داوود مهدی زاده و سرهنگ احمد حافظ اکبریان از راویان این کتاب، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر و نسرین ساداتیان نویسنده کتاب صبح امروز، 10 مهرماه، در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگی با اشاره به نحوه نگهداری اسرای عراقی در ایران گفت: ارتش نقش پیشانی بازی در نگهداری اسرای عراقی در ایران داشت.

عراق در جنگ تحمیلی به جز جنازه و ویرانی، ادبیات را نیز از خود به جا گذاشت؛ به طوری که 60 عنوان کتاب از اسرای عراقی که در ایران نگهداری می شدند، نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر معنای اسارت برای بعثی های اسیر

تغییر معنای اسارت برای بعثی های اسیر