مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-02سياسي

زیرساخت های فرهنگی در شرق استان تهران حفظ شود


رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: مسؤولان دماوند، پردیس و فیروزکوه پیشنهادات خود را در مورد توسعه فرهنگی ارائه کنند تا با پیگیری، زیرساخت های فرهنگی حفظ شده و آسیب نبیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران ظهر امروز در نشست منطقه ای شورای فرهنگ عمومی شرق استان تهران در اردوگاه شهید مصطفی خمینی شهر آبعلی اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست های منطقه ای، ارتباط نزدیکتر شهرستانهای اقماری استان تهران با یکدیگر و تعامل شوراهای فرهنگی برای هم افزایی در جریان مسایل فرهنگی و همفکری برای پیشبرد اهداف شوراهای فرهنگ عمومی است.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی به ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهرستان‎ ها کمک می کند و تجارب موفق در این زمینه، راه را برای دیگر شهرستان ها هموار می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: برخی اقدامات انجام گرفته در شورای فرهنگ عمومی در شرق استان تهران قابل تقدیر است و با توجه به ارائه گزارشات در حوزه ارتقای فرهنگ عمومی، باید در راستای حراست و ارتقای آنها قدم برداشت.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: برگزاری نشست منطقه ای شورای فرهنگ عمومی به شکل دوره ای، اقدامی موثر است که به هم افزایی و فعالیت مشترک بین شهرستان ها کمک خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های فرهنگی در شرق استان تهران حفظ شود

زیرساخت های فرهنگی در شرق استان تهران حفظ شود