مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-02سياسي

تلفیق تاریخ، فرهنگ و آموزش در اکسپو 2020 دبی


نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در تاریخ 1 اکتبر پس از 11 ماه تاخیر طی مراسمی آغاز به کار کرد و برگزارکنندگان آن معتقدند که پس از همه گیری کرونا این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی جهانی در حال برگزاری است.

- این نمایشگاه تا تاریخ 31 مارچ 2022(11 فروردین) به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت و با حضور 190 کشور در فضایی به وسعت 4.

8 کیلومتر مربع برگزار می شود.

اکسپو 2020 دبی مکانی مناسب برای آشنایی با فرهنگ و سنت کشورهای مختلف به صورت همزمان است و برای تمامی سنین و گروه های شغلی مناسب خواهد بود.

از ویژگی های این دوره اکسپو می توان به برگزاری آن در امارات(دبی) به عنوان منطقه ای از خاورمیانه برای اولین بار اشاره کرد.

نمایشگاه اکسپو یا فرهنگ ملل هر 5 سال یک بار برگزار می شود و پس از جام جهانی و المپیک به عنوان سومین رویداد بزرگ و مهم جهانی که کشورهای مختلف دستاوردهای خود را در آن به نمایش می گذارند، اهمیت دارد.

این دوره از نمایشگاه اما با موضوع ارتباط ذهن ها و ایجاد آینده است که بر ایجاد راه ‎حل های پایدار برای مشکلات زیست محیطی کنونی جهان تاکید دارد.

گفته می شود که این نمایشگاه یک جاذبه گردشگری فراموش نشدنی است و نمونه ای از شهرهای دیجیتالی آینده در آن به نمایش در خواهد آمد؛ همچنین پیش بینی می شود که چیزی حدود 25 میلیون نفر در این نمایشگاه شرکت کرده و شاهد دستاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق تاریخ، فرهنگ و آموزش در اکسپو 2020 دبی

تلفیق تاریخ، فرهنگ و آموزش در اکسپو 2020 دبی