مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-02سياسي

بندر تیاب میناب به سیستم ردیابی اتوماتیک ایستگاهی شناورها مجهز شد


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بندر تیاب میناب به سیستم شناسایی و ردیابی اتوماتیک ایستگاهی شناورها تجهیز شد.

- ، حمیدرضا محمدحسینی تختی در تشریح جزییات تجهیز سیستم اتوماتیک ایستگاهی شناورها به رسانه ها اعلام کرد: این اقدام با هدف افزایش ضریب ایمنی و سهولت ارتباطات پایدار زمینه ساز پل ارتباط رادیویی بین بندر تیاب با بندر شهید باهنر خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اقدام همچنین مطابق با آیین نامه solas (کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا) به منظور افزایش ضریب ایمنی شناورهای درحال عبور با توجه به حجم ترافیک و نیز بهره گیری از تجهیزات به روز مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد.

وی از مزیت های نصب سیستم شناسایی و ردیابی اتوماتیک ایستگاهی شناورها به سهولت در رهگیری و اطلاعات شناورها، مبادله اطلاعات بین شناورها(حتی بدون نیاز به اپراتور) و کاهش ترافیک بر مدارهای vhf اشاره کرد و افزود: این سیستم قادر به ارسال اطلاعات به صورت دایمی به شناورها و ایستگاه های کنترل ساحلی است که دارای برد رادیویی بالایی می باشد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، تسریع و انتقال اطلاعات اعم از مکاتبات اداری، پیام های ایمنی و هواشناسی بدون اختلال در شبکه از دیگر مزیت های نصب این سیستم عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر تیاب میناب به سیستم ردیابی اتوماتیک ایستگاهی شناورها مجهز شد

بندر تیاب میناب به سیستم ردیابی اتوماتیک ایستگاهی شناورها مجهز شد