مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-02سياسي

مسئولان باید از تولید و اشتغال به شکل عملی حمایت کنند


مدیران دستگاه های اجرایی و قضایی و همچنین نمایندگان مجلس باید تا جایی که امکان پذیر است، از تولید و اشتغال به صورت عملی حمایت کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان تبریز گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و قضایی و همچنین نمایندگان مجلس باید تا جایی که امکان پذیر است، از تولید و اشتغال به صورت عملی حمایت کنند.

بابک محبوب علیلو روز شنبه، 10 مهرماه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک شهید سلیمانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه است که شعارهای سال را در ارتباط با موضوعات اقتصادی تعیین می کنند لذا این امر، اهمیت و حساسیت موضوع را نشان می دهد که نیازمند توجه مضاعف در زمینه ی تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: خوشبختانه یکی از اولویت های دادستان کل استان نیز پیگیری مسائل و مشکلات حوزه ی تولید و اشتغال است تا در کنار این افراد، موانع این مسیر را شناسایی و با کمک مدیران دستگاه های اجرایی در جهت رفع آنها قدمی برداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند تا واردات لوازم خانگی به طور کلی لغو شود لذا همه باید به این مسئله توجه کنیم و در راستای فرامین ایشان، این موضوع را در برنامه های خود قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیلو خاطرنشان کرد: این بازدید نیز در جهت آن است تا به تولیدکنندگان حوزه های مختلف به ویژه لوازم خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید از تولید و اشتغال به شکل عملی حمایت کنند

مسئولان باید از تولید و اشتغال به شکل عملی حمایت کنند