مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-02ورزشي

چرا کمالوند از شرایط نفت مسجدسلیمان ناراضی است؟


سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی از شرایط موجود در باشگاه و تیم ناراضی است که بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده است.

- ایسنا/خوزستان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی از شرایط موجود در باشگاه و تیم ناراضی است که بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده است.

امروز اخباری در فضای مجازی مبنی بر عدم رضایت فراز کمالوند نسبت به شرایط تیم و باشگاه منتشر شد و این در حالی است که طبق اخبار واصله، کمالوند به خاطر این که باشگاه مقابل برخی خواسته های این مربی مقاومت کرده است و اجازه ورود باریکنان سن بالا را به تیم نمی دهد، او به شرایط موجود گله مند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به طور مثال کمالوند قصد دارد بازیکنانی چون جاسم کرار و دخسوس گلر سابق استقلال خوزستان را به نفت بیاورد که کرار 34 ساله بوده و دخسوس هم حدودا دو سالی است که بازی نکرده است.

همچنین یک منبع آگاه در باشگاه نفت نیز در این خصوص به ایسنا، گفت: بهترین شرایط برای کمالوند فراهم شده و حتی بخشی از قرارداد او نیز پرداخت شده است و ما مشکلی نمی بینیم.

البته او می خواهد تعدادی از بازیکنان فعلی را رد کند و بازیکنان دیگری را جایگزین کند که از نظر سنی مورد رضایت ما نیستند و مخالفت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کمالوند از شرایط نفت مسجدسلیمان ناراضی است؟

چرا کمالوند از شرایط نفت مسجدسلیمان ناراضی است؟