مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-02سياسي

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان به 45 درصد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی محمد عبدی قهرودی با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور به شکل الکترونیکی در حال برگزاری است، - مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور در پنج استان باقیمانده طی روز های آتی از مشارکت 45 درصدی در انتخابات این دوره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی محمد عبدی قهرودی با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور به شکل الکترونیکی در حال برگزاری است، از میزان مشارکت بالای این دوره خبر داد.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان گفت:در تمامی استان های کشور به جز استان های تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان و کرمان انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برگزار شده است.

انتخابات در تهران دو هفته دیگر برگزار می شود عبدی قهرودی با اشاره به اینکه انتخابات زنجان و کرمان فردا (11 مهر) برگزار می شود، از برگزاری انتخابات در استان های آذربایجان شرقی و سمنان برای هفته آینده و تهران در دو هفته آینده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان به 45 درصد رسید

مشارکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان به 45 درصد رسید