مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-02سياسي

مشکلات ایستگاه راه آهن شهر فیروزان باید هرچه سریعتر حل شود


نماینده مردم نهاوند در مجلس و مسئولان راه آهن منطقه ای برای حل مشکلات ایستگاه راه آهن شهر فیروزان نهاوند از این مکان بازدید کردند.

- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی شنبه 10 مهر در جریان بازدید سرزده خود از ایستگاه راه آهن نهاوند، گفت: مشکلات ایستگاه راه آهن شهر فیروزان باید هرچه سریعتر حل شود تا مردم کمتر دغدغه داشته باشند.

علیرضا شهبازی با اشاره به اینکه مردم شهرستان هنوز آن گونه که باید از این امکانات بهره نبرده اند، خواستار عزم جدی در رفع مشکلات موجود شد.

بخشدار خزل نیز در ادامه با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته این ایستگاه در روند سامانه بلیط فروشی قرار گرفته خواستار اصلاح رمپ ورود و خروج، نصب تابلوهای راهنما، تعیین تکلیف مالکیت زمین های تملک شده و پل های احداثی در مسیر شد.

گوگوچانی مدیرکل راه آهن منطقه ای اراک نیز در این بازدید گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته علاوه بر رفع مشکلات موجود و با توجه به درخواست نماینده مردم نهاوند و کارکنان، وضعیت استخدام نیروها با نگرش بومی گزینی پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید سرزده با توجه به دغدغهٔ مردم شهرستان به ویژه اهالی فیروزان، طی تماس تلفنی نماینده نهاوند با معاونت وزیر و مدیرعامل راه آهن کشور، گوگوچانی مدیرکل راه آهن منطقه ای اراک به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ایستگاه راه آهن شهر فیروزان باید هرچه سریعتر حل شود

مشکلات ایستگاه راه آهن شهر فیروزان باید هرچه سریعتر حل شود