مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-02فرهنگي

جایزه بهترین مستند جشنواره دین امروز ایتالیا برای «نان مقدس»


بیست و چهارمین دوره این رویداد هنری با نمایش فیلم های سینمایی، مستند و کوتاه از کارگردانان کشورهای مختلف جهان، از روزهای 31 شهریور تا 7 مهرماه جاری (22 تا 29 سپتامبر 2021) در شهر ترنتو در کشور ایتالیا برگزار شد.

- جایزه بهترین مستند جشنواره دین امروز ایتالیا برای نان مقدس بیست و چهارمین دوره این رویداد هنری با نمایش فیلم های سینمایی، مستند و کوتاه از کارگردانان کشورهای مختلف جهان، از روزهای 31 شهریور تا 7 مهرماه جاری (22 تا 29 سپتامبر 2021) در شهر ترنتو در کشور ایتالیا برگزار شد.

منصور جهانی ـ فیلم مستند نان مقدس به کارگردانی زنده یاد رحیم ذبیحی و به تهیه کنندگی تورج اصلانی، جایزه بهترین مستند بخش رقابتی اصلی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم دین امروز در کشور ایتالیا را از آن خود کرد.

فیلم مستند نان مقدس (نانی پیروز) Holy Bread آخرین اثر مرحوم رحیم ذبیحی، به تهیه کنندگی تورج اصلانی و محصول کمپانی سینمایی ماد مووی MAAD Movie؛ در جدیدترین و نهمین حضور بین المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در ساعت 17 روز سه شنبه 6 مهر ماه جاری (28 سپتامبر 2021) در بخش رقابتی اصلی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم دین امروز Religion Today در شهر ترنتو در کشور ایتالیا روی پرده رفت و مورد استقبال تماشاگران و علاقمندان به سینما قرار گرفت و توانست جایزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بهترین مستند جشنواره دین امروز ایتالیا برای «نان مقدس»

جایزه بهترین مستند جشنواره دین امروز ایتالیا برای «نان مقدس»