مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-02فرهنگي

آیا فردوسی پور به صدا و سیما بازمی گردد؟ + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با تغییر رییس سازمان صداوسیما مطالبات بسیاری از طرف رسانه ها و چهره های فرهنگی و هنری مطرح شده است مطالباتی که از تغییر رویکرد های کلان رسانه ملی در بخش های مختلف بازرگانی، - پیمان جبلی رییس جدید صداوسیما در پاسخ به درخواست یکی از هواداران فوتبال که از او برای بازگشت فردوسی پور به آنتن تقاضا کرد، گفت: از نظر ما ایشان منعی ندارد و او می تواند بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با تغییر رییس سازمان صداوسیما مطالبات بسیاری از طرف رسانه ها و چهره های فرهنگی و هنری مطرح شده است مطالباتی که از تغییر رویکرد های کلان رسانه ملی در بخش های مختلف بازرگانی، خبر تا ساخت برنامه سازی و سریال سازی و حتی بازگشت برخی از برنامه ها مثل نود را شامل می شود.

برنامه نود که طی سال های متمادی هر هفته دوشنبه شب ها با اجرا و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور پخش می شد در 20 اسفندماه 97 تعطیل شد و آخرین قسمت آن روی آنتن رفت.

توقف برنامه نود حاشیه های مختلفی را در پی داشت با این حال خود فردوسی پور هیچ گاه به طور رسمی درباره این حواشی صحبت نکرد.

فردوسی پور بعد از آن تنها برنامه فوتبال 120 را در شبکه ورزش داشت و حالا به تازگی این برنامه هم با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی فردوسی پور روی آنتن رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فردوسی پور به صدا و سیما بازمی گردد؟ + فیلم

آیا فردوسی پور به صدا و سیما بازمی گردد؟ + فیلم