مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-02اقتصادي

شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی نیازمند درآمد پایدار هستند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به دنبال درآمد پایدار برای شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی استان هستیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به دنبال درآمد پایدار برای شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی استان هستیم.

محمد اهلی 10 مهرماه در جلسه بررسی مشکلات شرکت های خدماتی که با حضور مشاور معاون وزیر صمت اظهار کرد: یکی از اهداف مهم تشکیل شرکت های خدماتی، کم کردن تصدی گری بخش دولتی و برون سپاری اداره امور شهرک ها به صاحبان واحدهای تولیدی است که این واگذاری ها، این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم می سازد تا در راستای اجرای طرح ها و برنامه های مناسب و ارتقاء نگهداری شهرک های صنعتی بیش از پیش فعال تر عمل کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: البته مشکلاتی نیز در پیش روی این شرکت های خدماتی وجود دارد که یکی از شاخصه های ضعف این قانون، عدم تمایز مناطق غیر برخوردار با مناطق برخوردار و عدم توجه به ویژگی های مناطق واگذار شده بوده است.

اهلی یکی از راهکارهای مناسب به منظور حل این مشکل را تصویب و تعلق بخشی از درآمد مالیات ارزش افزوده به شهرک های صنعتی برشمرد و افزود: پیگیری های مختلفی برای اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی برای هزینه کرد در شهرکهای صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی نیازمند درآمد پایدار هستند

شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی نیازمند درآمد پایدار هستند