مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-02اقتصادي

فاطمی امین: توسعه تجارت با همسایگان از اولویت های سیاست تجاری دولت سیزدهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا فاطمی امین در آیین بازگشایی مجازی پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی با حضور روسای اتاق های بازرگانی و جمعی از صادرکنندگان برگزار شد، - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه تجارت با همسایگان از اولویت های سیاست تجاری دولت سیزدهم است که در همین راستا نمایشگاه اکسپو 2020 دبی ظرفیت مناسبی را برای گسترش تعاملات و آشنایی نزدیک با ملت ها در اختیار کشور قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا فاطمی امین در آیین بازگشایی مجازی پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی با حضور روسای اتاق های بازرگانی و جمعی از صادرکنندگان برگزار شد، اظهار داشت: صادرات غیرنفتی در سال های اخیر به دلیل کاهش صدور نفت به جهان بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است.

وی افزود: این یک فرصت مناسب برای تحرک بخش اقتصادی است و تنظیم تراز تجاری کشور بیش از اینکه به عهده نفت باشد به بخش خصوصی واگذار شده است.

وزیر صنعت با تاکید بر اینکه در حال حاضر صادرکنندگان تراز تجاری کشور را شکل می دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به تورم بیش از 25 درصد در چهار سال اخیر قدرت خرید مردم کاهش داشته و بسیاری از تولیدات تقاضای داخلی ندارند به همین دلیل در شرایط فعلی باید لوکوموتیو صادرات کشور را به حرکت در بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمی امین: توسعه تجارت با همسایگان از اولویت های سیاست تجاری دولت سیزدهم است

فاطمی امین: توسعه تجارت با همسایگان از اولویت های سیاست تجاری دولت سیزدهم است