مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-02اجتماعي

قره سو؛ دافعه گردشگران!


رودخانه قره سو که از دل شهر کرمانشاه می گذرد، می توانست به یکی از ظرفیت های مهم گردشگری این شهر تبدیل شود، اما شرایطی که طی سالهای گذشته برای این رودخانه رقم خورده، - ایسنا/کرمانشاه رودخانه قره سو که از دل شهر کرمانشاه می گذرد، می توانست به یکی از ظرفیت های مهم گردشگری این شهر تبدیل شود، اما شرایطی که طی سالهای گذشته برای این رودخانه رقم خورده، باعث شده تا گردشگران جرات نزدیک شدن به آن را پیدا نکرده و بیشتر برای گردشگران دافعه داشته باشد، تا جاذبه.

علیرضا مرادی بیستونی کارشناس گردشگری در این رابطه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود سراب ها، رودخانه ها و چشمه های مختلف در کرمانشاه، اظهار کرد: در طول تاریخ، آبها همواره یکی از اساسی ترین نقش ها را در شکل گیری بسیاری از شهرها داشته اند که کرمانشاه نیز از این ظرفیت برخوردار است.

وی افزود: وجود رودخانه قره سو یکی از عوامل شکل گیری بدنه اصلی شهر کرمانشاه بوده و در دوره های گذشته استفاده های مختلفی از آن شده، اما هیچگاه نتوانسته ایم در بحث گردشگری از آن استفاده کنیم.

این کارشناس گردشگری اضافه کرد: امروزه بسیاری از شهرهایی که رودخانه ای از دل آنها عبور می کند و یا در کنار خود یک ظرفیت آبی را دارند، توانسته اند از این ظرفیت استفاده کنند و گردشگری شان را رونق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره سو؛ دافعه گردشگران!

قره سو؛ دافعه گردشگران!