مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-02پزشكي

کلنگ احداث مرکز قلب بیمارستان مدرس ساوه به زمین زده شد


در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مجمع خیرین سلامت و به همت خانواده خیر ساوجی کلنگ احداث مرکز قلب مجتمع درمانی بیمارستان شهید مدرس و 17 شهریور ساوه بر زمین زده شد.

- ایسنا/مرکزی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مجمع خیرین سلامت و به همت خانواده خیر ساوجی کلنگ احداث مرکز قلب مجتمع درمانی بیمارستان شهید مدرس و 17 شهریور ساوه بر زمین زده شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه شنبه 10 مهرماه در این آیین با تاکید بر لزوم تحول در حوزه سلامت و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی با تامین زیرساخت ها، گفت: پیش بینی زیرساخت های حوزه سلامت به ویژه خدمات تخصصی ویژه با توجه به رشد جمعیتی یک اولویت است.

دکتر مهدی مصری افزود: شاخص جمعیتی ساوه و زرندیه ایجاب می کند که 500 تخت بستری احداث شود که با ساخت و تکمیل بیمارستان 250 تختخوابی جایگزین بیمارستان شهید مدرس ساوه به شاخص استاندارد میزان تخت بستری نزدیک خواهیم شد.

وی احداث مرکز قلب و مدیریت بیماران مبتلا به سکته مغزی را از نیازهای مهم در هر شهرستان دانست و گفت: با رایزنی از طریق انجمن قلب ایران و کمیسیون ماده 20 مجوز احداث مرکز قلب در ساوه اخذ شد و به همت خیر ساوجی خانم رأفت خلج هدایتی و به یاد همسر مرحوم ایشان سرهنگ مرتضی خلج هدایتی در چهار طبقه و با پیش بینی بخش های مختلف اورژانس مرکز قلب، مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث مرکز قلب بیمارستان مدرس ساوه به زمین زده شد

کلنگ احداث مرکز قلب بیمارستان مدرس ساوه به زمین زده شد