مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-02سياسي

رودخانه «کشکان» سند دار شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: سند شش دانگ عرصه رودخانه کشکان تحت پلاک 92 اصلی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی وزارت نیرو صادر شد.

- ، علی اکبر باقری امروز شنبه در سخنانی از سند دار شدن رودخانه کشکان خبر داد و اظهار داشت: رودخانه کشکان که در شهرستان پلدختر واقع شده است تحت پلاک 92 اصلی سند دار شد.

وی تصریح کرد: سند شش دانگ عرصه رودخانه کشکان تحت پلاک 92 اصلی به مساحت قریب شش میلیون و 862 هزار متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی وزارت نیرو صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان بیان داشت: رودخانه کرخه که سومین رود بلند ایران است دارای سرشاخه های متعددی است یکی از این سرشاخه های آن رودخانه کشکان است که در استان لرستان واقع شده است؛ رودخانه کشکان با طول 300 کیلومتر یکی از سیل خیزترین رودخانه ها و یکی از 3 رودخانه بزرگ لرستان به شمار می رود.

باقری افزود: قسمتی از این رودخانه که در شهرستان پل دختر قرار دارد در سال 1384 طی سیل بزرگی منجر به خسارت های میلیاردی به این شهرستان شد همچنین عظیم ترین سیل در سراسر کشور در سال 1398 در این شهرستان در بستر رودخانه کشکان رخ داد که طی این اتفاق دبی این رودخانه از 4600 مترمکعب در ثانیه عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه «کشکان» سند دار شد

رودخانه «کشکان» سند دار شد