مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-02سياسي

میرسلیم: ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به تشدید رکود می شود


عضو کمیسیون اصل نودم مجلس تصریح کرد: ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به کاهش تولیدات داخلی مشابه و رکود فعالیت های مولد کارخانه های خودمان و در نتیجه بیکار شدن کارکنان آنها یعنی تشدید رکود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سید مصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس، در حاشیه نشست دبیران حرب موتلفه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای کره ای، اظهار داشت: این ابلاغیه پیرو درخواست سازندگان داخلی لوازم خانگی صادر شده است، سازندگان ایرانی در سال های اخیر کوشش فراوانی برای جوابگویی به نیازهای مردم انجام داده اند و به دستاوردهای خوبی نیز رسیده اند.

وی ادامه داد:کیفیت محصولات آنها ممکن است در زمینه هایی ضعیف تر از محصولات مشابه کره ای باشد لاکن باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که بهبود کیفیت بدون تحقیق و توسعه بدست نمی آید و سازندگان ایرانی اگر بخواهند هزینه تحقیق و توسعه را پرداخت کنند از قابلیت رقابت خارج می شوند مگر این که شمارگان تولید آنها افزایش یابد.

عضو کمیسیون اصل نودم افزود: در مقابل رقیبی مانند سازندگان کره ای که تا کنون در تسخیر بازارهای مصرف در دنیا موفق بوده و ضمنا اقدامات توسعه ای گسترده ای انجام داده اند و با اجازه دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم: ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به تشدید رکود می شود

میرسلیم: ادامه واردات کالاهای خارجی منجر به تشدید رکود می شود