مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-02اقتصادي

بهره برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در تبریز تا یک ماه آینده


شهردار منطقه 5 تبریز از افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شامل گلزار شهدای شنب غازان، دوربرگردان نصر و تقاطع غیرهمسطح رسالت دیزل آباد خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 5 تبریز از افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شامل گلزار شهدای شنب غازان، دوربرگردان نصر و تقاطع غیرهمسطح رسالت دیزل آباد خبر داد.

میرعلی اصغر نساج در دیدار با شهردار کلانشهر تبریز، اظهار کرد: پروژه های فرامنطقه ای شهرداری منطقه 5 تبریز شامل ساماندهی گلزار شهدای محله تاریخی و فرهنگی شنب غازان با 20 میلیارد ریال هزینه و تقاطع غیرهمسطح رسالت به دیزل آباد با 500 میلیارد ریال اعتبار تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: دوربرگردان پاسداران به نصر با 200 میلیارد ریال و 95 درصد پیشرفت فیزیکی و احداث پل های ناقص میدان شهید فهمیده پروژه های آماده افتتاح دیگر شهرداری منطقه 5 است که با اتمام و افتتاح دو پل ناقص ترافیک میدان شهید فهمیده مرتفع می شود.

شهردار منطقه 5 تبریز با اشاره به کاشت 200 هزار اصله درخت و درختچه در شرق تبریز، اعلام کرد: سرانه فضای سبز منطقه 5 در این مدت یک و نیم متر مربع افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در تبریز تا یک ماه آینده

بهره برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در تبریز تا یک ماه آینده