مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-02اقتصادي

مناطق آزاد در مسیر تحول/ اعتماد، زمینه ساز سرمایه گذاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید محمد با اشاره به سیاست های غلط گذشته که مناطق آزاد را به یکی از عوامل مضر برای اقتصاد کشور تبدیل کرده بود، - دبیر شورای عالی مناطق آزاد، از ایرانیان خارج از کشور و فعالان اقتصادی دعوت کرد با نگاهی جدید به فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد بنگرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید محمد با اشاره به سیاست های غلط گذشته که مناطق آزاد را به یکی از عوامل مضر برای اقتصاد کشور تبدیل کرده بود، گفت: دقت کافی برای توسعه زیر ساخت ها و تامین مالی در این مناطق صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه مناطق آزاد برای تامین منابع مالی به سمت زمین فروشی حرکت کرده اند، افزود: اکثر این مناطق زیر ساختی مناسب ندارند.

محمد یکی از آسیب های احصا شده در زمان کوتاه مدیریت خود را ناظر بر لزوم محکم بودن قوانین و مقررات در مناطق آزاد دانست و گفت: متاسفانه دستگاه های اجرایی دخالت هایی در امور مناطق آزاد دارند و منجر می شوند قوانین و مقررات در این مناطق به درستی اجرایی نشود.

وی روند مذکور را موجب آسیب رسیدن به فعالان اقتصادی در مناطق آزاد عنوان کرد و ادامه داد: ما کار های زیادی برای بازگشت اعتماد به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در پیش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد در مسیر تحول/ اعتماد، زمینه ساز سرمایه گذاری است

مناطق آزاد در مسیر تحول/ اعتماد، زمینه ساز سرمایه گذاری است